Hangkert

Hangulatfüggő, mi kerül ide. Frissítés naponta. Vagy hetente. Vagy sem. Ez csak egy blog, nem atomóra.

Ripityom

  • csenga77: Meddig hallgatsz még???? Látom azért néha benézel hozzám:-) (2009.09.25. 08:55) Köd
  • Hangkert: Hát, ha már, akkor ez itt egy koncert végén a színpadon összetört és felgyújtott lant maradéka. Na... (2009.08.09. 21:28) Kirityálé
  • Scala: Most ez a blog végleg letette a lantot? (2009.08.09. 19:03) Kirityálé
  • Hangkert: Szerintem is!:D Köszi azért, kedves vagy. (2008.09.17. 17:41) Kirityálé
  • Scala: Ez igen jóra sikeredett! :-) Több mindenre emlékeztet, a világ- és magyar irodalom is előszeretett... (2008.09.17. 13:39) Alattomos pörgepor
  • Utolsó 20

Linkblog

Köd

2008.09.13. 04:58 Hangkert

Délben ellógtam munkahelyről, irány Pest, zavarbaejtő félóra egy gyönyörű sellővel, irány Buda, borfesztivál, lássuk csak, murcinál volt a jegyzetfüzet, őt kérdezzétek, ittunk, annyi biztos, jó volt, se ebéd, se vacsora, jézusom mennyit nem ettem, mindenre emlékszem, Pécs, angol-német szak, nyelvészet a kedvenc, meg olaszrizling és tramini, aztán ott volt Kriszta és Benjamin, előbbi a fűről, utóbbi a piáról szokott le a másik kedvéért, milyen szép is a szerelem, a kurva életbe, és az angol srác tök lelkes, amiért itt nem verik meg az utcán egymást az emberek, csodás ez az ország, ő mondta, és tényleg igaza lehet, mi mind csodásak vagyunk, civilizáltak, this is dö begining of a bjutiful pálinka bartel with Kriszta, mert abban állapodtunk meg, bár köszönés nélkül léptem le, a vonaton egy hotel meridiános borász olvasgatta a jegyzeteit és megmutatta a tutit, szóval akkor figyeljetek, akit érdekel, 2004 Merlot Hűvös Elegancia, Pfneiszl, ez kell a nőknek, állítólag, olyan nő még nem volt, akinek ne ízlett volna, ő mondta, mondom, de van tovább is, Sauvignon Blanc, Bodri és Optimus Cuvée 2003, aztán Gál Tibor száz plusz egyes bora az Ornellaia Della Ornellaia, ezt már ő írta, fura szóismétlés, de ha létezik, akkor a világ száz legjobb borának egyike lett egy vakteszten, aztán van olyan ember a földön, aki képes olyan dumát lenyomni, hogy ez a bor olyan, akár egy őszi séta, és bakker, és tényleg bakker, ki mond ilyet, valaki mond, a hotel borszakértője is lehidalt tőle, de folytassuk inkább, St. Andrea Merengő és Sauska 2006 Merlot Kopár dűlő, előbbi Eger, utóbbi Villány, ennyi a jegyzet, utána leszállt, én meg elaludtam, sötét, üres vonaton ébredtem négy előtt, minden ajtó zárva, az első vagonnál volt csak nyitva, peron sehol, gyaloglás haza éhesen, fáradtan, még szerencse, hogy csak Szolnokig ment a vonat, otthon unokatesóm agresszív kismalacos viccekkel teli e-mailje vár, istenem de álmos vagyok.

 

Agresszív kismalac sétál az utcán.

- Rohadt nap, rohadt meleg, rohadt autók, rohadt emberek... bárcsak minden köddé válna!............ Rohadt köd!!!!

 

13 komment

Címkék: alkohol önpusztítás túlélés

A bejegyzés trackback címe:

https://hangkert.blog.hu/api/trackback/id/tr45661203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

évi 2008.09.14. 12:13:32

A borokért igen, az utazásért nrmirigyellek:)

évi 2008.09.14. 12:14:12

*nem irigyellek

bocs:)

Hangkert · http://hangkert.blog.hu 2008.09.14. 17:16:31

Ma ürítettem a postaládám és megtudtam, hogy itt meg gulyásfesztivál volt. Ahogy eddig Bp-i borfesztiválon, úgy azon se voltam még soha, pedig az helyben van. De jövőre is Bp-re megyek, ha lesz rá lehetőségem:) Gulyást meg majd eszek évközben. Úgyis úgy szeretem, ahogy édesanyám készíti.

Hangkert · http://hangkert.blog.hu 2008.09.15. 12:48:14

Visszakérdezek. Te közvetlenül a hozzászólásod megírása előtt mennyit ittál?:)
Mégis hol írok olyat, hogy a vonatON ittam? Szerintem sehol. A sellővel már Pesten találkoztam. Ez nem alkoholmámoros képzelgésre való utalás akart lenni. Azért ennyire nem vagyok költői;) A vonaton odafele pihenni próbáltam, aztán az utolsó öt percben egy öregasszony elmesélte az elmúlt hetét, a nővéréhez fűződő viszonyát, mindkettejük egészségi állapotát és én jólnevelt lovageszményként még a csomagját is lesegítettem. Egy szent vagyok.
Visszafele sem ittam. A hotel borszakértőjéből szedtem ki a tippjeit, aztán meg aludtam, majd felébredésemet követően átgázoltam az egész szerelvényen, hogy végre valahol egy nyitott ajtót találjak.
De ha rá tudsz bökni arra a szószerkezetre a bejegyzésben (pl.: "ittam a vonaton"), amivel ezt állítom, akkor fizetek neked egy üveg bort, bizisten:)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.09.15. 18:38:11

hú, ma nem megy a szövegértés...
melóban nem iszom.. hukkle!

ja, kitettem pár képet tőled, kösz!
NG-ről van hír? :P

most offolok, de holnap módszeresem kimutatom, hol van ez az állítás rejtve a szövegben! hehe

Hangkert · http://hangkert.blog.hu 2008.09.15. 18:59:43

Egy üveg borért bármire képes vagy? Szép gyerek vagy:)
A szövegbe rejtett "állításomról" jut eszembe az az örökbecsű mondás, hogy: "Gondolta a fene!";)

Scala 2008.09.16. 17:56:09

Hello,
Scala is back! :-)

Idén nekünk kimaradt a Borfesztivál, tavaly voltam először nagyon tetszett. Bár akkor éppen gyógyszert ÉS antibiotikumot szedtem, de aznapra leálltam. Mindegy, nem történt semmi tragédia.

Idén lusták voltak a fiúk, beültek az utca végi étterembe, nem mozdultak onnét, én este 21h-ig dolgoztam, 22h45-ös kezdettel elfogyasztottam egy mennyei paradicsomos ruccolás spagettit a Cascadeban. Remekül csinálják, jaj de jó volt, azóta sem ettem normálisan. Na jó, de. Csak ez olyan Hangkertes fordulat lett volna.

Tegnap ropogós csülköt ettem a Paulanerban, a macskák nagy örömére, maradékot (értsd a háromnegyedét) dobozolva hazaszállítottuk, bírják! :-)

Akkor megnézem Murci Borfesztiválos bejegyzését is! ;-)
Éppen horvát vörösbort iszogatok, hazaértem már,nagyon remek, az idei legjobb vörös, amit kostóltam. Termelői, tesóm nyaralt egy házaspárnál, tőlük kapta. Bírjuk.

Ja, mi már vasárnap óta fűtünk, mindenki nagy örömére... Nem lehet ezt az országot bírni... :-D

Hangkert · http://hangkert.blog.hu 2008.09.16. 18:42:46

"Hangkertes fordukat"? Ez jó.
Szeretnék nálad macska lenni, ismételten meg kell állapítanom;)

Scala 2008.09.16. 20:03:11

Nagyon cukik, ma látnod kellett volna a késő délutáni performanszt: alvás a francia ágyon...

Amúgy egészségileg nem vagyok 100% vasárnap óta, tegnap szétfagytam, vártam a 4-6os villamost, hiába, mert egy diplomáciai küldöttség ment a síneken, addig Combino leáll... :-(
17h volt, aznap addig egy banánt ettem...
A Paulanerben férjem mesélt csodás új munkahelyi terveiről (tényleg érdekes, meg nagyon örülök neki), de annyira nem tudtam figyelni, hogy valójában a lényegét meg se jegyeztem...).
Öregszem: rendszeres étkezésre és melegre van szükségem! :-D
Immáron 10-12 éve... :-DDD

csenga77 · http://Betuveto.freeblog.hu 2009.09.25. 08:55:07

Meddig hallgatsz még????

Látom azért néha benézel hozzám:-)
süti beállítások módosítása