Hangkert

Hangulatfüggő, mi kerül ide. Frissítés naponta. Vagy hetente. Vagy sem. Ez csak egy blog, nem atomóra.

Ripityom

  • csenga77: Meddig hallgatsz még???? Látom azért néha benézel hozzám:-) (2009.09.25. 08:55) Köd
  • Hangkert: Hát, ha már, akkor ez itt egy koncert végén a színpadon összetört és felgyújtott lant maradéka. Na... (2009.08.09. 21:28) Kirityálé
  • Scala: Most ez a blog végleg letette a lantot? (2009.08.09. 19:03) Kirityálé
  • Hangkert: Szerintem is!:D Köszi azért, kedves vagy. (2008.09.17. 17:41) Kirityálé
  • Scala: Ez igen jóra sikeredett! :-) Több mindenre emlékeztet, a világ- és magyar irodalom is előszeretett... (2008.09.17. 13:39) Alattomos pörgepor
  • Utolsó 20

Linkblog

Éhség

2008.06.01. 16:22 Hangkert

9:27 "A háromból az első két link ugyanaz. Youtube-on megtalálható többi szám, csak annyiból érdekes a dolog, hogy melyik a harmadik szám, ami na"

10:08 "Köszönöm a szép fotókat. Valóban maga az é"

15:06 "Csak nekem annyival jobb lenne holnap!
Na, mindegy, lehet, hogy ebből se lesz semmi, de akkor külön lelkiismeretfurdalásom
lesz,
"

17:07 "emsokára végzek a regénnyel, aztán eszek valamit. Utána meg átfogalma"

19:17 "igen, elköltöztünk, egyrészt mert unalmas volt már a Blogtér, olyan béna tud lenni a címoldala.... Másrészt meg mert kiadunk egy könyvet, amihez kellett egy szervezetet csinálni (pláne mert sorozat lesz), és akartam már egy ilyen szervezetkét, ami mindenféle jogokkal foglalkozik, és akkor annak is kell honlap,"

--:-- "Az anyag felismeri az anyagot.
Van Isten.
De ha van Isten, akkor csak ennyi?"

0:12 "program "isten"nek hív. "isten éppen ír" :-)"

0:14 "gyanítom, hogy akik hi5-ön vejelölnek, azok is Istennel akarnak találkozni, nem velem...
szóval?
"

0:15 ". Veszélyes vállalkozás, mert ott néha... na mindegy.
Kíváncsi vagyok a véleményedre,
"

0:19 "Nagyon jó lett!!!!!!!!!!!!! Nagyon!
Gyakran iszol?"

0:22 "vagy ilyesmi ő jobban fogalmazta meg, de én kezdek fáradni..."

0:42 "jegyzetnek a blogodra? a kocsmában?"

0:59 "Most lett kész a második regényem, elküldhetem majd emailen, ha érdekel."

1:51 "múgy meg semmi hosszú távú jelenleg.
Nyilván nehéz velem élni, vagy mi.

Nemtom.

Talán igen. Én is nehezen viselném magam. Gondolom...
" 

6:11 "Mit mondhatnék még?
...:)

Én köszönöm a lehetőséget, hogy így a kiadás elő
"

7:27 "Ma ritkán leszek netközelben, vagy inkább csak késő este.
Kerti partiba vagyok hivata
"

11:43 "nem beteg az :)
franc, 23+8, szombat regel? elköltözöm... :)"

21:17 "radt vagyok. Másfél órát aludtam csak az este. Elneteztem az időt..."

 

22:14 "férjem szerint túl sokat vagyok a szórakozá"

 

22:59 "én mindig gyötörtem és bántottam és kínoztam őket, majd megrémültem, elmenekültem, elvetettem a gyerekeiket,"

 

8:51 "Azt hiszem tudatmódosító hatása alatt nem a leg szofisztikáltabban fogalmazok."

 

10:24 "Próbálom lelkesen összeütni a tenyerem, mikor a mellékszereplő meghajol, fontosnak érzem, hogy tudja és érezze, hogy ő is része volt a darabnak, hogy nélküle nem lett volna teljes az egész,"

 

12:03 "A valóság festői változatát akarja elérni. Minden képnek meghatározott a részletezettsége. Természetesen a közeliek a legrészletesebbek"

 

16:17 "I'm supposed to act like they aren't here. Assuming there's a "they" at all. It may just be my imagination. Whatever it is that's watching, it's not human, unlike little dark eyed Donna. It doesn't ever blink. What does a scanner see? Into the head? Down into the heart? Does it see into me, into us? Clearly or darkly? I hope it sees clearly, because I can't any longer see into myself. I see only murk. I hope for everyone's sake the scanners do better. Because if the scanner sees only darkly, the way I do, then I'm cursed and cursed again. I'll only wind up dead this way, knowing very little, and getting that little fragment wrong too."


10 komment

Címkék: film alkohol önpusztítás túlélés

A bejegyzés trackback címe:

https://hangkert.blog.hu/api/trackback/id/tr26497869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.06.01. 20:04:07

Na ez olyan EP-es lett...
hozzájárulás nulla, kaotikus, mégis elég jó lett ;-)

Scala 2008.06.01. 20:32:39

A cím azért éhség, mert ez az állapot jellemző Rád péntektől-vasárnapig?

Én bólét és madártejet készítettem a hétvégén: Kánikula-menü...
(meg egy kis barnarizst és zöldségköretet, de azt lefagyasztva vár a sorára...).

A bóléhoz még kellene pezsgő, attól lenne tökéletes! Most hogy hűvösebb lett, tán kimozdulok, ilyenkor szeretem a Tescot...

· http://mo.blogter.hu 2008.06.01. 21:01:48

tetszik, na.
no, ugye, a mellékszereplő, az fontos.
Feszt baum.
:)


(egyébként lehet én is írok egy ilyet nagyon tetszett)

Hangkert · http://hangkert.blog.hu 2008.06.01. 21:49:08

"hozzájárulás nulla,"
Gondolod?... Pedig van amit élőben láttál tőlem a monitorodon. Az álmosságtól talán kicsit "homályosan", persze.

"A cím azért éhség, mert ez az állapot jellemző Rád péntektől-vasárnapig?"
Ezt a kérdést inkább nyitva hagyom:)

"(egyébként lehet én is írok egy ilyet nagyon tetszett)"
Nézd meg a filmet, az is tetszeni fog.

évi. 2008.06.02. 17:26:38

majd este már bele hallgatok,na!

Hangkert · http://hangkert.blog.hu 2008.06.02. 20:56:42

:) Ez nem zene, hanem egy részlet a filmből. De neked is ajánlom. Magyarul Kamera által homályosan a címe. Philip K. Dick regénye alapján. Szerintem ott van a szeren. A szó szoros értelmében is:)) Ha tudod, töltesd le Mirkóval;)

maya · http://rainbowrain.freeblog.hu 2008.06.03. 22:25:42

nahát, és az első a nekem szóló levélből van :)
javítottam egyébként, köszönet az észrevételért!
süti beállítások módosítása