Hangkert

Hangulatfüggő, mi kerül ide. Frissítés naponta. Vagy hetente. Vagy sem. Ez csak egy blog, nem atomóra.

Ripityom

  • csenga77: Meddig hallgatsz még???? Látom azért néha benézel hozzám:-) (2009.09.25. 08:55) Köd
  • Hangkert: Hát, ha már, akkor ez itt egy koncert végén a színpadon összetört és felgyújtott lant maradéka. Na... (2009.08.09. 21:28) Kirityálé
  • Scala: Most ez a blog végleg letette a lantot? (2009.08.09. 19:03) Kirityálé
  • Hangkert: Szerintem is!:D Köszi azért, kedves vagy. (2008.09.17. 17:41) Kirityálé
  • Scala: Ez igen jóra sikeredett! :-) Több mindenre emlékeztet, a világ- és magyar irodalom is előszeretett... (2008.09.17. 13:39) Alattomos pörgepor
  • Utolsó 20

Linkblog

Alattomos pörgepor

2008.07.15. 20:22 Hangkert

"(@): Van valami mondanivalód?

BDK: Az a mondanivalóm, hogy szeretném tudni, hogy mi az álláspont, mert...

(@): Neked van valami mondanivalód számunkra?

BDK: Én nekem van mondanivalóm.

(@): Mi azért jöttünk ide, hogy módot adjunk neked, hogy életedben utoljára a szolgáltatóval beszélhess. Kevés időm van részedre, ezt vedd figyelembe, és most mondd el, amit akarsz.

BDK: Én röviden csak annyit tudok mondani, hogy sziklaszilárdan bíztam és bízom a szolgáltatóban. Azok a vallomások, amik itt ellenem elhangzottak, és amikkel itt ezelőtt negyedórával szembesítettek, szemenszedett rágalmazások. A valóságnak abból semmi nem felel meg.

(@): Miféle vallomások?

BDK: A Szamárfülnek, az Isten Állatkertjének és a Letának a vallomásai. Hogy én az Ung partján amerikai békaemberektől egy láda alattomos pörgeport kaptam és "Az íz, ami felpörget" szlogennel interakciót szervezve a bloggerek elméjét ezzel a harci droggal megmérgezni akartam, hogy a Leta utasítást kapott arra, hogy nálam jelentkezzen és a továbbiakban tőlem kapja az utasításokat...

(#): Ezt akarod mondani a szolgáltatónak?

BDK: Nem, szóval kérdezte itt (@), hogy milyen vallomásról beszélek.

(#): Ezt akarod mondani a szolgáltatónak?

BDK: Én azt akarom mondani a szolgáltatónak, hogy becsületes, szolgáltatóhű blogger voltam. Semmiféle idegen szolgáltatóval semmiféle kapcsolatom nem volt. És ha velem végig kell csinálni ezt a procedúrát, amit a vallomások mondanak, ítéletet kapok, mindegy, hogy milyen ítéletet, egy szolgáltatóhű ártatlan blogger fogja kapni ezt az ítéletet. Nem tudok mást mondani.

(@): Elhiszed te azt, hogy a mi adminjaink beveszik azt, amit te itt mesélsz egy hét óta? Elhiszed?

BDK: Hát én egyellőre...

(@): Elhiszed?

BDK: Én csak egyet tudok mondani...

(@): Ezt mondd meg. Elhiszed?

BDK: Én hittem és hiszek a szogáltatóban.

(@): Mondd csak, tudod te azt, hogy 2006 augusztusában a mi gépházunk neked egy utolsó lehetőséget adott arra, hogy mutasd meg, hogy szolgáltatóhű blogger is tudsz lenni? Tudod ezt?

BDK: Tudom, igen.

(@): Akkor miért mondod itt nekem azt, hogy te egy szolgáltatóhű blogger vagy?

BDK: Én semmiféle olyan dolgot nem tettem a szolgáltatóval szemben, ami a szolgáltató árulását, tudatos árulását...

(#): ...Mi ez? Ez a bloggerhez illő magatartás?

BDK: Az, hogy én mindezt tudatosan csináltam volna, mert én magam is provokátor vagyok, identifikcionalista ügynök, ez nem áll.

(@): Jó. Ide figyelj! Mondtam, hogy nekünk nem sok időnk van, egyet mondok. Te nem a mi emberünk vagy, hanem az ellenség embere vagy. Ezt jegyezd meg magadnak!

(#): Mi ide eljöttünk. Te azzal kezded, hogy szolgáltatóhű blogger vagy. Az első szavad hazugság.

(@): Lényegében abból, amit te elmondtál, kiderül, hogy manzárdista elhajló vagy, kiderül, hogy identifikcionalista vagy és most a kérdés, amit tisztázni kell... Vigyázz BDK, a veszett fejsze nyeléről van szó! Most arról van szó, hogy te egy szerencsétlen flótás vagy-e, aki áldozatul esett az ellenségnek, vagy pedig attól a perctől kezdve, hogy a szolgáltatóhoz a lábad betetted, tudatos, konok és makacs ellensége vagy-e a mi portálunknak. Ami kárt te életedben a portálunknak tettél, azt ha tíz életed volna, nem tudnád törleszteni.

BDK: Mivel tettem? Mivel tettem én ezeket a károkat?

(@): Ne nézzél te minket bolondnak.

BDK: Teljesen meg vagyok...

(@): A portál indulása után, a mi szolgáltatónk által véres harcban kifejlesztett címlapon a bloggerek között harcot provokáltál, élvezted a harcot. Hosszú sorát tudnám felsorolni azoknak az embereknek, akiket te kapcsoltál a szolgáltatóhoz. Minden időben, provokátorokat, nemzetközi kémeket.

(#): Ez mutatja, hogy milyen konok ellensége vagy a szolgáltatónak.

(@): Mondd azt, hogy elmebeteg vagy. Mondd azt, hogy nem tudtál kimászni, vagy mondjál valami értelmes dolgot, amit, ha hazamegyünk, elhisznek nekünk, és nem nevetnek a szemünkbe. Az Írószövetségben dezorganizáltad a szervezetet, a Hatodik Síp szétmállott, elpusztították. Hát amerre mentél, mindig így volt. 1997-ben magad írtad le, hogy "lemondani, felmondani, felhagyni, lehagyni, megszüntetni, felszámolni, bezárni, venni a kalapomat és odébbállni – aligha ismerek izgalomnak és lelki kielégülésnek nagyobbat. És a katarzis annál nagyobb, minél több az, amit veszni hagyok. Tét nélkül ugyanis nem igazán érdemes odahagyni semmit." És ez így megy végig, ahova a lábadat beteszed. És erre azt mondod, hogy szolgáltatóhű blogger vagy.

BDK: Én komolyan mondom, olyan...

(@): Tedd a szívedre a kezed! A szolgáltató a tenyerén hordott téged? Mondd meg, nem a tenyerén hordozott?

BDK: Ott hordozott.

(@): Mondd, mire vágyhattál még azon kívül, amit elértél? Amit a szolgáltató neked adott. A vezérbloggerek egyike voltál. A legolvasottabb bloggerek között voltál. Hát a tenyerén hordozott a szolgáltató téged.

BDK: Arra kérlek benneteket...

(#): Hát beszélj! Ki volt a szövegimitátor patrónusa? Mondd meg! Ki volt a szövegimitátor patrónusa?

BDK: Én voltam.

(#): Ki instruálta az identifikcionalistákat?

BDK: Én...

(#): Miért volt Para-Kovács ellenes hangulat? Miért volt? Szolgáltatóellenes hangulat. Ki volt az identifikcionalistáknak a... vezetője? Te voltál BDK. Te ültetted az identifikcionalistáknál a celebellenes, Para-Kovács ellenes, médiarenitens hangulatot. Látod, hogy milyen konok ellensége vagy a szolgáltatónak? Hajlandó vagy-e elmondani mindazt, amit tettél és úgy, ahogy tetted és kinek az érdekében tetted, kinek az utasítására, kinek a jóváhagyásával, kinek a javára tetted?

BDK: Egy kérésem lenne. Csak az lenne, hogy addig is míg az ügy tisztázódik velem kapcsolatban és lezárul az ügy, hogy az archívumom sértetlen maradjon.

(@): Ez a magatartásodtól függ! A te magatartásodtól függ BDK!"

 

(BDK felhívása itt)

 

24 komment

Címkék: identifikció

A bejegyzés trackback címe:

https://hangkert.blog.hu/api/trackback/id/tr96569895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

évi 2008.07.15. 23:15:42

eltűnt az összes tiltakozásom!
Köszönet a szolgáltatónak...:)

Hangkert · http://hangkert.blog.hu 2008.07.15. 23:23:18

Ilyen ez, ha módosul a "koncepció";) Menet közben formálódik a "per"...:)

BDK · http://ungparty.net/ 2008.07.16. 09:05:35

Hát ez kemény, még egy médiarenitensnek is! És persze nagyon köszönöm. A szolgáltató nevében is :)

BDK · http://ungparty.net/ 2008.07.16. 09:13:52

[Egy-két linkkel vajon nem kellene segíteni az olvasót abban, értse, mire is utalsz? Vagy aki bújt, bújt, aki nem, nem? Aki emlékszik a 2006-os afféromra az akkori szolgáltatómmal, az érteni fogja, aki meg nem hallott róla, jobb, ha nem is értesül utólag sem? Nem tudom... Ha PKI nevét leírtad, talán a szolgáltatót is meg kellene nevezni, mert esetleg a mostani szolgáltatónkra gondolhat az olvasó. Persze egy fikción nem kell és nem lehet a tényszerűséget számon kérni. Bennem mégis maradnak kérdőjelek. Ami persze csak növeli szememben az írás értékét!]

Más: Évi, milyen tiltakozásokat említesz?

évi. 2008.07.16. 11:57:32

BDK,eredetileg én is benne voltam és erősen tiltakoztam, de nem volt szmájli, Leta pedig komolyan vette a komolytalanságomat:))))

Hangkert · http://hangkert.blog.hu 2008.07.16. 14:12:15

Úgy gondoltam, hogy aki bújt, bújt, aki nem, nem:) De ha már linkek, nekem a 97-es írásod sokkal fontosabb, még ha itt csak poénból idéztem is.

A Rajk-per dokumentációjába olvastam bele tegnap és annak a groteszk hangulatát akartam visszaadni. Ebben az egészben számomra a tények helyett sokkal inkább azok elferdítésén van a hangsúly, meg a különböző "meggyőzési technikákon". PKI, címlap, vagy amerikai békaemberek, végül is egyre megy, ha van egy koncepció és az ítélet előre megszületett:) Kétlem, hogy a blog.hu-nál bárki magára venné a blogter ingét, de ha így lenne, akkor majd utánanéznek a 2006-os archívumodban. Avagy elolvassák ezeket a kommenteket. Évi azért tiltakozott, mert a második tanú IÁ helyett eredetileg ő volt. Ezért aztán kicseréltem a neveket. Most így akkor jómagam kétszer is szerepelek, egyszer IÁ-ként, egyszer meg Letaként. Ettől talán még képtelenebb az egész:)
Amúgy én köszönöm, vagy, ez nem is jó szó, inkább fogadd elismerő virtuális főhajtásom, mert eddig is az önmagaddal szembeni kíméletlen őszinteség embereként tartottalak számon és most sem csalatkoztam benned. Kevés ilyen ismerettségem van, amire igazán büszke lehetek.

BDK · http://ungparty.net/ 2008.07.16. 14:17:53

Kösz, ez igazán jólesik.

Évi, te meg elestél egy újabb halhatatlansági esélytől! Én kiteszem a szmájlit - :)

Amúgy meg éljenek és vígan brekegjenek a békaemberek, továbbá nyíljon és virágozzék Virág elvtárs.

És kösz a megfilmesítést!

Hangkert · http://hangkert.blog.hu 2008.07.16. 14:21:29

(Amúgy megfordult a fejemben, hogy magamat fogalmazom bele a kihallgatásba. Elvégre én is eljöttem a blogterről. De egy emblematikusabb, nagyobb kaliberű figurához könnyebb a kihallgatást megkomponálni.)

évi. 2008.07.16. 14:30:44

Én csak azért estem ki, mert Leta elveszítette tegnap este a humorérzékét...brühühü:))))

Hangkert · http://hangkert.blog.hu 2008.07.16. 15:28:06

A sok-sok felkiáltójel megtévesztett. Na de sebaj, egy későbbi perben kaphatsz még szerepet;)

évi. 2008.07.16. 16:28:44

Tudtam,hogy számíthatok rád:DDDDDD

ST 2008.07.17. 05:36:01

Parajelenség....

Zebra 2008.07.20. 07:59:27

Örülök Leta, hogy ez a kis remek lett BéDéKánál az első, nekem is ez tetszett legjobban. :)

Hangkert · http://hangkert.blog.hu 2008.07.20. 10:45:18

Pedig azzal a gondolattal kapcsoltam be ma a gépet, hogy nem fogom megnézni az eredményoldalt, majd csak az új kiírást, hogy ne tudjam, ki mennyi pontot kapott...

Az elsőség nézőpont kérdése, szerintem te is első lettél Zebra:)

BDK-nak köszönöm a pontokat és a lehetőséget!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.20. 15:46:57

én is örülök, közeleg az irodalmi halhatalanság! Leta hátán bekerülök a panteonba - mint irodalmi alak! :)

Nola 2008.07.20. 18:33:23

Gratulálok! Nagyon jó lett!

És örülök, hogy ismét írsz blogot te is, ez a nagy visszatérések időszaka:) Amon Tobin-t én is bírom.

Hangkert · http://hangkert.blog.hu 2008.07.20. 21:20:29

Igen, tőle nekem is több szám bejön, nem csak a Bridge, ami épp be van linkelve jobbra. Na majd írok e-mailt, mert van kérdésem:)

Nola 2008.07.20. 22:09:33

Jó:) Már úgyis rég beszéltünk.

Nola 2008.07.20. 22:10:39

És akkor mostmár van neted otthon?:)

Nola · http://nola.blog.hu 2008.07.20. 23:17:58

Előbb kellett volna mailt néznem, mielőtt írok ide:) Majd holnap válaszolok. Jó éjt!

Scala 2008.09.17. 13:39:30

Ez igen jóra sikeredett! :-)
Több mindenre emlékeztet, a világ- és magyar irodalom is előszeretettel használja ezt a "kihallgatási és megygőzési" pereljárási menetet.
A legabszurdabb, hogy ezek igazak voltak... :-(

Nagyon jól írsz, tudod-e?

Szeretem olvasgatni ezt a blogot! Már többször mondtam, tudom. :-)
Most pótolom a lemaradást... Lassan utolérem magam! :-)
süti beállítások módosítása